http://supplementsbook.org/follicle-rx-indonesia/

ryaeweaver's Avatar

ryaeweaver

17 Aug, 2017 09:36 AM

Anyone who collects Follicle RX as a hobby is familiar with Follicle RX. I needed a new perspective. That is exclusive news. I remember the good old days when I could discover Follicle RX like that easily. Make sure that you take advantage of all of the Follicle RX available. Strikingly, this is better now. Which Follicle RX approach should one choose to follow? I wanted to have additional security. I'm gaining an advantage. Isn't that what greenhorns have been doing since the beginning of time? If you're thinking about skipping that, read more. Would Follicle RX even matter in that case? You know, my doctor said once germane to Follicle RX, "Thanks for sharing." You will have learned how to do that before the end of this column. They should leave no stone unturned. I will detail what a Follicle RX is because I have met rivals who didn't know what this was. >>>>> http://supplementsbook.org/follicle-rx-indonesia/

1. 1 Posted by michael.baum on 18 Aug, 2017 06:28 AM

michael.baum's Avatar

I feel it's intelligent that there are so many perfect strangers out there with Rail Male Enhancement. Then again, this is the time to hit the road. That keeps you ahead of the game. They're beating a dead horse. That's one butt kicking conclusion. I'm feeling hyper this afternoon. In a recent poll, more than half of all Spanish disagreed. Personally, it isn't intelligent. I agreed to look at it. There are a trivial amount of attitudes on that theme. My overall rating for the project is high. That is what gobs of us lack with Rail Male Enhancement.

http://www.topwellnesspro.com/rail-male-enhancement/

2. 2 Posted by MARIO NIÑO on 08 Aug, 2018 07:55 PM

MARIO NIÑO's Avatar

Cordial saludo

Desde el pasado 30 de marzo de 2018, compre un producto, han pasado 160 días y no lo he recibido, he realizado diferentes reclamaciones y manifestado mi inconformidad por el incumplimiento por parte de esta empresa, y en todo las respuesta que obtengo parece que este problema es mío, del cliente y salen con cosas como, las que describo a continuación:

Tengo que reclamar en la aduna de mi país para que me resuelva el problema.
    Que me van a volver a renviar el producto pero que tengo que pagar los gastos el envió
    Que no me cobran los gastos de envió, y que debería estar agradecido por esto.
    Que por el incumplimiento me a dejar el producto en el 50%, solo me rebajaron el 25%
    Que reclame el producto en una oficina de mensajería 472 cerca a mi domicilio y no me dan ningún tipo de numero de guía el cual me exige la empresa para poder hacer la verificación del envió y si esta la enterrega del producto.
    Que el numero de guía me lo enviaron en el momento de la compra, y les manifiesto que no lo he recibido, ni ustedes me han dado alguna orientación para reclamar el producto
    Seguimos así, llevamos todo este tiempo en el que ustedes han incumplido el compromiso, sabiendo que ya pague el producto hasta que me lo facturaron dos veces y demás y el producto no me ha llegado y parece ser que ustedes no tuene ni idea de donde esta

Que control tiene ustedes sobre sus envíos?

Que responsabilidad tiene con el cliente, cual es su política de atención?

Donde esta el producto, por que no me lo hacen llegar al domicilio como quedo pactado en la compra??

Si tome la decisión de cancelar la compra en los tiempos estipulados por la ley por que no lo aceptaron??

Estas y muchas mas irregularidades que aun no tiene respuesta

Espero una pronta solución efectiva a este tema

Estas son las ordenes de pedido o transacción con el cual pague le producto.562256, 562257,

Gracias

Reply to this discussion

Internal reply

Formatting help / Preview (switch to plain text) No formatting (switch to Markdown)

Attaching KB article:

»

Already uploaded files

• folliclerx-Benefit.jpg 35.6 KB

Attached Files

You can attach files up to 10MB

If you don't have an account yet, we need to confirm you're human and not a machine trying to post spam.

Keyboard shortcuts

Generic

? Show this help
ESC Blurs the current field

Comment Form

r Focus the comment reply box
^ + ↩ Submit the comment

You can use Command ⌘ instead of Control ^ on Mac